October 23, 2012

Perlu diet ataupun tak?



  "Anis, awat makin berisi ni?" lepastu "Anis awak berisi sangat ni? Bahagia ka pindah sekolah?" Okay tu apa yang kawan kawan aku cakap lepas kami jumpa. Aku rasa macam nak bagi dia makan kasut ja, waa sangat sansiatipp oooo sapa kata wa gemok. Wa sakit. Sakit hati. K sorry lidah terbelit. Hahah so fikir fikir balik mana tak gemuk kan. Aku ni siang pagi petang malam makan ja kerja aku. Makan makan makan makan. Non stop! Pantang sangat jumpa makanan. Taktau kenapa jadi macam jatuh cinta dekat makanan. Kalau dulu selalu jugak petang petang pergi kuak lentang kuak lentang (swimming) tapi sekarang balik ja dari sekolah katil yang aku nampak. What should I do. I penat. Penat study bakhang. Sekarang aku abaq ampa nah berat aku 45, pehtu lengan aku berisi, peha berisi. Jeans pun ketat pi dah. Haih. Misi aku sekarang nak kurus 42. Adakah berjaya ataupun tidak? Cehhhhhhhh, nak kurus apanyaaa, selagi dok makan tidur makan tidur macam kerbau. Memang takkan dan tak akan kurus. So sekarang ni, start harini aku akan mula diet, bersenam dan sebagainya sampai ah kawan kawan aku cakap "Wahh, anis dah kurus?" Tak kisah tak kisah! Yang penting aku nak kurus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kalau aku dah berjaya turunkan berat badan aku ni, akan ku kongsi petua petua kesliman aku ni dan petua kecantikanku ini. Muahaha bajett. Macam cunsssssssss sangat nak share petua kecantikkan -.- Wish me luck yuolsss. Toce toce. 

finiey, abby, me and nazy 
                                            

No comments:

Post a Comment