December 26, 2012

Normal thing babe

with my aunt. 
Assalamualaikum.

Perghhhhhh firstly aku pandai edit blog. First time ni weh. Selalunya orang yang tolong editkan untuk aku. Tapi sekarang aku dah pandai edit sendiri. Cantik gila. Fuyooo!!!  Tolong tepuk tangan sikit untuk aku. Sorry ahh aku cem eksited gilaaa kot weh. Oyeah oyeah. Penat weh nak edit blog. Tambah lagi orang yang tak mahir cems aku kan. Memang berpeluh peluh jugak lah. Ok tipu ja :p Aku suka snap lot of pictures tapi yang masaklahnya aku suka delete and aku tak pandai ambil gambar sendiri, so kalau piergi jenjalan memana mesti aku kena bawak someone jugak untuk snap gambar aku. So bad. Hmph. Kalau  blog orang lain gambar berderet deret dalam satu entry but me only one and two's. Wakaka pity me. 


This is my school shoes. Cute kan kan? Tahun depan tahun terakhir aku pakai kasut sekolah. So lepasni adik adik yang nak kasut barbie akak ni, calling calling la akak kay? Hahaha. Ummi said "Setakat kasut lawa, tapi mengaji tak lawa tak best jugak laaa" Terasa aiii tauu. Tahun depan dah exam. Sebenarnya aku tak ready lagi, yelah weh. Sebelum ni mana aku belajar perd, sc, dan SENI! OMGG. Seni tu weh, mana aku pandai weh nak lukis lukis bagai, dah ah sekali lukis bagai nak rak kena lawa kalau tak memang takdapat A la weh. So bila aku pndah sekolah, yes I have to study all that subjects. So inilah keputusan akhir tahun aku. Teruk gilaaaa!!!!! *tarik rambut*



PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN

BI: 58 (C+)
BM : 61 (B)
MATEMATIK: 50 (C)
PENDIDIKAN ISLAM: 80 (A)
PERDAGANGAN: 70 (B+)
PENDIDIKAN SENI: 70 (B+)
SEJARAH: 68 (B)
SAINS: 50 (C)



No comments:

Post a Comment